Jak to się robi?
Aby stać się posiadaczem którejś z moich rzeczy należy:

- Wysyłać mi maila rezerwującego daną rzecz na adres: retroblingbling@op.pl
W mailu powinien znaleźć się numer rzeczy, która Cię interesuje.

- Upatrzona przez Ciebie rzecz będzie zarezerwowana przez 2dni od momentu przeczytania przeze mnie maila (na stronie pojawi się napis Rezerwacja, a Ty dostaniesz ode mnie maila z informacją). Rezerwacja wydłuża się automatycznie po nawiązaniu kontaktu. Liczy się zasada: kto pierwszy ten lepszy.

- Następnie ja wystawiam daną rzecz na allegro (aukcja tylko z ceną kup teraz, bez zdjęć, wyróżnień itp) i od razu wysyłam Ci informację zwrotną z linkiem do aukcji. Dalsza część transakcji przebiega zgodnie z regulaminem serwisu Allegro.

- Na koniec można cieszyć się z nowo nabytego gadżetu:)

0 ludzi powiedziało:

Prześlij komentarz

 

Dostępność:

RETRO BLING BLING Copyright © 2010 Templatemo | Converted into Blogger Template by BloggerTheme